tiistai 20. toukokuuta 2008

Juttua otsassa..

edit: Pate toi viisumin! En pussannu!

Mitä vittua!!! Ootapa.. Nyt on 20.5. klo 2254. Lähtö on lähellä! 26.5. klo 2010 oon toivottavasti sini-valkoisilla siivillä kauas pois vuorten taa.. Apua!! About kaheksan viikon työt ja asiat pitäs tehä tässä yhessä viikossa.. Nyt jännittää ja stressaa. Oon lähellä jotain burn outtia tai jotain... Helevettiläinen, toinen piti kiinni ja toine paskan piälle..

Matkajärjestelyitä tekemättä vielä paljon, viisumi ei tullu tänäänkään vielä. Ois ihan jees jos Pate kiikuttas ilmotuksen kirjatusta lähetyksestä vaikka huomenna, pussaan sitä suulle jos se tekee sen. Toivottavasti Pate sattuu olemaan edes nainen.. Ihan sama.

Eilen sai käytyy tartutautien klinikalla, en tekemässä sitä mitä vois luulla, vaan sain reseptin antibiotteihin ja ripulilääkkeisiin. Rokotukset mulla jo olikin. Lääkintähuolto siis ok, viisumi ja passi EI ok, lentoliput ok, kyyti lentokentälle ok, matkatavarat pakattu, ei ok, poissaoloajan työt ok, rahaa vaihdettu, ok.. mitähän vielä..? Jaa a. Täytyy jatkaa sinkoilua.. Reittipläänistä on selvinny jo jotain ja seuraakin on.. :-) )

10 minuttiia puhelimessa voi viedä helvetistä 7. taivaaseen..

Ote ystäväni mr L:n kommenteista tänään Mesessä:

..mutta pari elämän pari hassua minuuttia puhelimessa perseraiskasivat masennuksen..

Muutama muu asia, EI OK!! Ne varmaan aiheuttaa mulle tän alitajuisen pippelin otsaan.. Hmm "alitajuinen pippeli" Whats that?! :-) Toivon todella, että ne asiat järjestyy parhain päin. Mä todella haluun niin. Teen parhaani, toivon parasta ja pelkään pahinta. Nooooh mutta eteenpäin on yritettävä. Mä luulen, että tää muuttuu vielä iloks.. Muuttuu se!! Mä oon onnellinen, mä oon onneton, mä oon onnellinen, mä oon ihastunu, mä oon vihastunu.. Mitämitä.. En enää ajattele. Hiljenen, mutta en iäksi. Tulen palaamaan.. Pian



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti